För att kunna godkänna dig som beställare av läkemedel behöver vi erhålla ett aktuellt veterinärnummer. Vänligen notera att detta krav gäller både för nya veterinärverksamheter och för befintlig verksamhet som önskar att fortsätta handla hos oss.
Vi har tillhandahållit två särskilda anmälningsblanketter för detta ändamål som du finner nedan. Den första blanketten är avsedd för nya veterinärverksamheter som ännu inte är registrerade hos oss. Den andra blanketten är till för befintliga kunder som behöver uppdatera sina uppgifter, inklusive veterinärnummer.
Vi ber vänligt att fylla i den lämpliga blanketten så tydligt och utförligt som möjligt för att underlätta vår granskningsprocess. När formuläret är ifyllt och klart, vänligen signera det digitalt och skicka det till oss via e-post till adressen: kundtjanst@swevet.se. Om du inte har tillgång till Adobe Acrobat Pro, erbjuder vi alternativet att skicka en begäran om digital signatur via e-post. Denna metod möjliggör en snabb och smidig process för att signera den aktuella blanketten. Vänligen kontakta vår kundtjänst så kommer vi att assistera dig med att arrangera detta. Du kan också skicka via post till följande adress:
Swevet AB
Forskaregatan 1D
275 37 Sjöbo
Vid eventuella frågor eller behov av ytterligare information är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer: 0771-21 55 00.