Har du frågor om leveranser?
Kontakta vår kundtjänst via knappen nedan om du har funderingar eller synpunkter kring leverans.
Vi optimerar leveranserna genom att använda den speditör som är bäst lämpad för uppdraget och kan leverera din order på snabbast möjliga tid. När transporten är inledd håller vi koll på dina leveranser och informerar om eventuella förseningar. Har du synpunkter eller önskemål gällande sättet som vi levererar till dig är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst.
När din order har plockats och packats skriver vi ut en fraktsedel och då skickas ett sändningsnummer automatiskt till din mejladress. Du kan sedan enkelt spåra din order genom att klicka direkt på kollinumret i mejlet.
Mejlet med sändningsnumret skickas i samma stund som etiketten skrivs ut hos oss. Nästa uppdatering på transportörens hemsida sker då paketet skannas på deras terminal. Det kan därför dröja flera timmar från det att mejlet skickats ut till att nästa uppdatering om försändelsen syns.
Kontakta vår kundtjänst via knappen nedan om du har funderingar eller synpunkter kring leverans.